>.<”都唔知點解成日都要嘈住我訓覺,話明聽日返早 都係咁嘈嘈嘈,1日24小時係都要係我訓覺個幾個鐘嘈住晒, 人地番屋企想訓幾個鐘之後返工咋嗎,都咁難>.<’點解我D屋企人會咁? 嘈到5點我真係頂唔順...起身沖涼洗頭返公司!