今日放假,訓到差唔多3點.哈哈哈...好似1隻豬”*
玩左陣電腦就同左啊文出旺角shopping,
人地睇中個個袋又係斷貨唔再出”我d眼光有無咁准呀?1次1次 o no
最後買左個黑色gregory.7百,無錢買名牌,買住這個先啦.都幾型丫,呵呵
我仲同啊文係朗豪坊食左個唔知咩炸鮮奶...哈,第1次食d咁既野,不過幾好咋幾特登!
但係就好貴....哈哈,我又shine晒啊文d錢了,我唔要再咁大洗.哈
之後返到屋企12點幾,點知啊嘉個8婆打黎話張pass係佢到.要我落去扲><’
之後就番屋企訓覺!
|