今日同啊英返早,好多野做...不過時間過得好快! 之後lunch同啊ling啊敏食.點知食完就嘔><” 之後玩到多陣就5點放工了,真係好快...啊文黎左接我”* 夜晚同左啊文既爸爸食飯,之後就回家了...宜家真係好似發燒喇,大隻的我.唔可以病的! 買左個新電話同新電腦都成個星期,但我好似仲係唔識用咁... 特然覺得自己以前係ed用品上都真係幾out day 可能琴日食得太多炸野,宜家把聲沙晒><”幾時先好番呀?好樣衰呀!