LOVEHATR
暱稱: Ching
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天


星期1 分類: 未分類

灰灰的天都要撐起  誰可善待你
由自己的嘴巴 和自己講一聲 要爭氣






訪客留言 (返回 LOVEHATR 的日誌)


*YEE* 於 2006-07-20 08:46 PM 發表:
你背影呢首係唔係樹娃呀..?!!(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是呀是呀
Posted at 2006-07-27 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*YEE* 於 2006-07-19 12:42 PM 發表:
=口="原來.我誤會左你.
不過.哈哈!都希望你開心啦.*
係嫁.我睇愛情睇得好重.
因為d咩.都係因為曾經比人呃過先會睇得咁重要姐.?
不過,我真係覺得你好幸福.
比我仲幸福得多.
如果我有你咁幸福我諗我會比而家活得更開心.
咁又係.人真係1個有感情既動物.
可惜我.太過用情了.*
係啵.唔知..我可以點樣稱呼你呢.?!*
唔好再咁易唔開心啦.*
我希望日日見到你寫既日記.
都會帶比我有歡樂既.hehe*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

俾人呃過?講得我知嗎?
哈,u 2啦,我們要開心呀”*
 
Posted at 2006-07-27 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*YEE* 於 2006-07-17 09:54 PM 發表:
=口="唔知你仲記唔記得我黎留過言呢.?
恕我多口講一句.
無人1生出黎.係可以天天都開開心心.
無人生出黎係無灰到爆既一天.”*
見你日記.每天也有男友陪你過.已經係最好既幸福.
你耍懂得上天比你既幸福.我雖然唔係好識你.
亦只係留過1.2次言.
雖然我無權同你講咁多野.
但係.希望你開心啦!!
be happy 啦.*
唔知可以點叫你呢.*哈∼*
唔知成日黎你日記有否煩到你.
有的對不起.如果這篇野你不喜歡.
也對不起.不過.*我也希望你可以..
開開心心咁同你男友過每一天.*
開心d啦..baby*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我記得你係邊個’*
但我諗你誤解左我寫句歌詞出黎既意思!
我只會想提醒自己就算幾唔開心都要過,要靠自己
我當然知道無人可以日日都過得咁開心啦!
我亦無係到杞人憂天,
我知道我有這男友已經俾好多人幸福得多,
但唔係因為有男友就唔會唔開心嫁嗎,人除了愛情外,仲有好多感覺架
係你既角度可能我真係唔懂得上天比我既幸福
但係我自己係知道我自己懂唔懂得,
無人會想自己唔開心,
你自己都識講無人1生出黎.係可以天天都開開心心.
我宜家只係1日既灰,我覺得人總會有唔開心既時候,
唔係唔開心既時候就係唔識得珍惜
我無覺得你煩,日記我打得出黎就預左有人會睇...
其實好多野我自己都識諗,就算最後出黎既答案真係錯
但我都會跟住自己既感覺,後果亦會自己承擔...
我覺得你好似睇得愛情好重...有愛情當然好,
但唔通有愛情,就可以無友情,親情...我自問自己就唔可以
 
Posted at 2006-07-19 03:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]