今天星期6,同啊文去了尖咀shopping”* 原來尖咀好多地方都有得買Porter早知就早d出尖咀啦! 哈,之後去左海旁,好舒服!差唔多1點先行去搭車.返到屋企3點3了”* 但今日真係好開心.仲好感動.哈