今日同啊敏返早,遲左出門口,差d遲到”* 點知返到去仲未開門,之後自己開門1個人做2個人野 又要係7點半開鋪,同時間鬥快’好彩最後都可以.哈 之後啊敏就返黎喇,啊敏遲到”* 之後係咁做野...好快就2點,佢地返黎.我同啊敏去食lunch 同啊敏個fd1齊食,佢地好激動咁講男人.哈! 仲係咁教我要點對d男人,笑死我...男人真係咁恐怖咩?哈哈哈 之後放工同啊文去左元朗行街食飯.10點幾返到屋企.好累.即刻訓著左!