今日返夜,好彩啊文打俾我,唔係我應該會唔識起身返工,哈哈 之後同啊文食lunch又唔捨得佢走! 之後............好唔開心.前途.我應該點做? 今天有人送了蔡依林演唱會飛給我,真好.真好.多謝你 monkey,生日快樂呀!