LOVEHATR
暱稱: Ching
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


星期2 分類: 未分類

今日返夜,好彩啊文打俾我,唔係我應該會唔識起身返工,哈哈
之後同啊文食lunch又唔捨得佢走!
之後............好唔開心.前途.我應該點做?
今天有人送了蔡依林演唱會飛給我,真好.真好.多謝你
monkey,生日快樂呀!






訪客留言 (返回 LOVEHATR 的日誌)


*YEE* 於 2006-07-29 11:27 AM 發表:
唉.其實我真係嘗試過放開佢.!?”
可惜我做唔到..!?我真係做唔到囉..?!!*
人點解要講得出承諾,,
但又做唔到呢..!?!*
咁有承諾黎做咩..?!!*??
我真係想知道..?!
可能我諗野好天真..!?
但係我對愛情就絕對好認真..!?
不過..?!”
呢d野..!?!真係無人預計到..!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算了,俾你知道點解又點?
都係改變唔到,我覺得你太執著了
Posted at 2006-08-01 01:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*YEE* 於 2006-07-28 03:41 PM 發表:
對.我們要1 齊開開心心..kaka*
因為d男仔不守佢地既承諾=口=”
唉.都唔知係好事家壞事.?!*
我愛佢.?!*但係.因為乜d野.?!
我地分開左.?!唉.好煩惱呀.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗個個人都有不守承諾既時侯”*
當佢不守承諾既時侯,你仲記住呢個所謂既承諾做咩呢?
更好的愛前面等,如果佢都唔愛你,你仲成日諗住佢做咩?
愛,係無答案,唔好成日諗啦.你成日諗都唔會改變,
點解唔放開,好好咁做好自己既事,等下次戀愛來臨
 
 
Posted at 2006-07-29 01:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jenny0703 於 2006-07-28 02:34 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2006-07-29 01:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2006-07-29 01:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jenny* 於 2006-07-27 06:16 PM 發表:
八月..!!我唸要月中至可以行街|u*
因為3號班會有活動..9號放榜!咁就無左
兩日假>0<``仲乜唔開心啊!?好耐都無
同你傾過心事..我而家定左時喇
除非有人唔得閒、放假至要頂佢地更
返7:00am - 3:00pm 有如上學一般Ha
聽落就好似返學咁!不過最遲五點半就
要起身..仲有唔係好多日就放榜
我唸都無唸過..!!可能落馬洲就係我
終身既職業=]`一個無人會搵到我既地方
與世隔絕了...你D更點篇架!?`搵日
你返早咪可以一齊去食晚飯囉,嘻**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈,安妮.我好掛住你呀”*
嗚,宜家我條頸好痛中,唔知點解...
都唔知會唔會死架.哈
4號呢?我4號放假呀,我地去行街丫.我好多野想買.哈
我前日見到你啊妹同劉wing呀,你仲有無搵佢地呀?
><’都係公司d野啦,真係好麻煩
係啦,你做咩咁少online既?
哈,咁都幾好丫.放工可以行街”*
放榜緊張嗎?咁都好丫...我個份1定做唔長
我宜家都諗緊前途,都有d想轉工,不過唔知做咩好”*
無架,都係店長篇1係返早1係返夜
早就7點前至5點,夜就返2點放12”*
我地4號去街啦....好嗎
 
Posted at 2006-07-27 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]