今日放假.同啊文出街.哈...第1站去動漫節” 不過我訓遲左,攪到遲左出門口! 之後行左陣去左土瓜灣探啊文媽咪.哈...好緊張 之後就去左九龍城食晚飯.哈...勁好味 之後行多陣街,返到屋企2點了.要訓覺”聽日返早