今日返早,6點半識起身.好快咁飛出門口 點知返到去先50分,之後就開始整野... 點知做咩都唔順既,超級黑仔...碧蓮仲要同我1樣><” 2個都咁黑仔,黑色星期一 lunch我地2個同埋啊雯食,哈 8左好多野返黎.哈 之後放工返屋企,玩左陣電腦就食飯”好味.好耐未食過媽咪煮既野 之後就訓覺zzzzzzzzzzzzz