今日12點幾啊文打黎叫醒我.
之後沖涼洗頭出門口陪啊文去食野,跟住就要返工了
見到幾個字><”d感覺好似好耐無見咁,好唔捨得!
返到公司,啊敏同cherry食飯,我就係咁同啊嘉玩.
之後3點啊ling就返黎.哈...仲好玩
點知玩玩下收到電話話有人黎緊我地到做qsc.
我地3個就顛左,係咁整個樣整個樣.
啊嘉又係咁尖叫.都唔知佢做咩.低b婆黎”*
好快個個人就黎到,過左陣啊敏.cherry.啊英都返埋黎”*
不過我地3個掛住貼個d名貼紙又唔記得貼日期.哈,好彩最後都合格
之後就開週會,開完都4點7,之後我.ling.英.嘉先去食lunch!
我地4個玩到shot晒,哈...個死星哥,又係咁玩我喎”*
e2日成為佢既新寵兒,真係俾佢煩死我”放工行過又係咁喎><”
之後就1路工作.哈...4個1齊飲益力多,笑死
8點幾落貨,落完9點幾無啦啦勁忙.勁賣卷.
不過啊嘉條粉腸就唔理我地死活.
自己係入面係咁洗野唔出黎幫手,激死我地3個.哈
之後廿4味又黎左.哈...仲幫我買卷.
不過佢地3個係咁係到玩野.攪到我超尷尬
今晚我做洗銅剛.洗個時大大力咁撞左上個架到.痛死我喇
啊ling同啊英仲係咁笑我.之後好快就12點收工,同啊嘉回家’*
哈,今日我地4個玩得好開心.好快樂
|