琴晚4點訓,今日8點又醒左,點解我會咁的><”
之後就陪啊肥出左葵芳見工,佢去見工個時我就1個人係到行...好悶呀!
仲諗住會買到野俾jenny但係最後我就係買唔到,仲有幾日都唔知點算”oh my god
之後我地就去食野,食完就搭返家囉!返到家過左陣就叫pizza食,d雞翼真係好好好好好味呀!哈哈
啊肥今日問我去唔去睇egg個個什麼什麼音樂會,去就幫我扲飛!點知個日咁岩係7月3!
唔知jenny想唔想去呢?!jenny你快d覆我啦...哈