今日1早8點幾又醒左喇,之後就同啊媽,家姐,啊妹食早餐!
之後家姐就同啊媽去葵芳,我就同啊妹返屋企!
晏d就陪佢去買書賣書,累死又要睇住佢又要幫佢扲喎><”
之後啊菜打黎約我去街&睇戲,我都好想去呀!but又要同啊妹扲住d書∼*
之後行黎行去終於買左野俾jenny喇∼*唔知佢會唔會鐘意呢?!
我仲見到啊pig tim呀!
之後我地就去左食許留山再去左吉野家買野俾啊媽家姐食,買番就搭車回家∼*
返到屋企睇左陣電視就食粥,病死!
本來諗住食完藥訓覺,等jenny電話!點知1訓係到yan打俾我喎...
真係好驚嚇,哈...我地真係好耐冇傾過電話喇!仲以為你唔記得我地了!
1傾就2個鐘,之後肥寶又call我,so1齊傾...
點知我地3個都搵唔到個主角><”主角你去左邊呀?
|