今日同啊英返早,但係無咩客攪到好悶,所以咁係整定D湯杯’* 無野做真係悶死.時間都過得慢D.有野做好過無野做 放工同左啊文去市中心,之後無野做去左黃金海岸坐.哈 對住個海真係舒服,好鐘意! 之後食埋飯就返屋企了,之後當然係訓覺啦...哈