今日返4點,哈...好開心! 訓醒沖涼洗頭之後去左同啊文.uncle食晏! 點知仲見到啊文家姐同佢d朋友.哈.e個世界真係細! 之後同啊文行多1陣點知又見到啊嘉,之後就返工了! 1路做野,8點我先食lunch不過自己係倉食, 之後就去左做外賣仔幫佢地買外賣,好快10點半可以洗野! 哈,今晚我做洗野,好正...自從識左埋數之後就無洗過野喇,成日都係埋數! 放工搭車回家,哈...點知啊文打俾我.真好.哈 今日啊敏仲叫啊英下個月俾我地幾個返早去gigi個婚禮tim呀,實在太好!