今日11點起身,之後好無聊係到玩電腦><” 1點幾啊妹番左黎本來諗陪我落街寄信點知之後佢又唔落喎,正8婆黎既! 唔落就咪話落啦,成日都係咁∼* 之後就係屋企睇電視,玩電腦...屋企又冇人喎都唔知做咩好ˍ真無聊! bobo唔好意思今日阻住你上堂,哈...不過馮寶好好笑! 馮寶我好耐冇見過你喇,你去了那?! 今日仲終於打左去吉島,但佢話咁岩今日請左人喎...頂,早知早幾日打啦! 我又唔想做其他個d...