今日同cherry,碧蓮返2點,啊英返4點! 今晚d時間超級慢長.好在有碧蓮陪下我,唔係真係會悶死! 放工返屋企睇愛上屍新娘.哈...我想睇左好左耐嫁喇! 啊雯借左俾我睇.方力申好靚仔呀.哈哈... 不過都有少少恐怖,自已1個睇係驚d! 宜家要訓覺了,聽日8點半要出到觀塘開早會! 好在放假姐,約左啊嘉,啊雯去行下apm同睇戀愛初哥.哈...真係好!