今日一早去左觀塘開會,同啊雯啊嘉一齊搭車!哈
去到時間岩岩好.之後我地就扲番自己個位坐.跟住就開始
不過俾我想像中好唔同><”之後就食自助餐...都唔好味既!
差唔多1點終於完場,同左cherry,啊雯啊嘉行街,
哈,我覺得好開心,唔知點解同佢地1齊行街真係好開心好舒服.可能朋友就係咁啦!
仲買埋手信俾啊伶同碧蓮.哈
之後就買野飲坐左陣就一陣走,不過個個既目的地都唔同!
5點去到市中心.......之後.......之後........
同啊文去左元朗食飯,食完去左同陪佢練車,11點6走,12點幾返到屋企!
我們唔好再好似今日咁好嗎?
|