今日都係同碧蓮返早,不過1番到去就整個水機. 整到8點,d手指好痛”* 9點去左朗屏扲左,之後就做盤點...之後返貨.成日都好唔得閒! 5點終於放工,同左文去睇戲...哈,呢出好睇好多! 今日啊英改左更表.9月開始自己睇夜埸,好緊張,好驚自己攪唔掂佢地! 哈,多謝啊英俾機會我.加油呀,leung wai ching