今日放假,5點同媽媽去市中心買演唱會飛,行左陣街!
之後接啊文放工,食完晚飯回家!
10點出去接bobo放工,不過遲左好多.唔好意思!
係m記等齊人.哈...真開心,好多人呀!
之後1齊搭車去三聖,哈...黎蚊第1個同我講好耐無見!
真係好耐無見喇...之後到秦浩然,成晚係咁串住晒><”
不過真係好耐無見你,仲以為你去左外國之後會唔識人tim
哈,好多人都唔認得我.我真係唔同左好多咩?
之後燒左陣野食,鋤左陣dee就回家了.
今日真係好開心.好好玩呀.好似以前中學咁!
有好多人都好耐無見過,有成廿幾人!!如果我唔係要返工我1定唔會走!
下次1定要再叫埋我.哈
|