今日訓到2點,就黎變豬! 之後就同啊妹去左市中心交電話費同行下! 今日大家樂出左糧俾我,真好呀! 出1出街就用左咁多錢,點解我會咁的?!好後悔 返黎屋企過左陣又要煮飯俾啊爸食...頂丫就黎變c奶喇! 之後就同jenny傾電話,哈 再夜d我同jenny就打埋俾yan同肥寶...4個變瘋了!好耐都無咁喇! 但傾左好耐都係決定聽日唔出去!