今日同啊敏啊英返早,嘩.悶到我丫! 仲以為一日有48號小時.d時間過得超慢! lunch啊文陪我食.哈...真好呀! 今日真係改晒更,啊英好快就會走... 我要主力返早呀><”嗚.宜家返早返到驚,個人真係會好累! 夜晚就同啊文.uncle佢地打邊鑪.好耐無打過邊鑪喇”* 不過都係因為uncle生日.生日快樂! 今日真係好開心,買左hocc演唱會飛又出左糧. d糧俾我想像中多好多呀.哈