今日12點起身,之後煮左通粉食! 之後啊婆黎左,佢走左之後我又係屋企無無聊聊! 傾左計電話又要煮飯了... 夜晚就同啊菜,bobo傾電話...聽日出街街,哈 今日啊菜話讀展翅,好呀...我等左人陪我讀好耐!希望真係可以讀得成啦... 上年話儲錢黎讀中5以經唔可以,唔知e樣可唔可以呢?!