今日本來返夜,不過7點幾碧蓮打黎話無人開門!
我又無啊敏電話,只好叫碧蓮俾打啊英啦,點知啊英都無啊敏電話,搵唔到啊敏!
我就起身返去幫手開門,返早,返到去都8點4.好在係9點前都開到鋪!
不過平時係開7點半架.哈,總係覺得D人用奇異眼光望住我><”唔係我遲到呀!
之後啊敏仲打番黎問今日原本邊個返早,真係嘔血!
好在琴晚太眼訓,一早就訓左.唔係今日真係死得!
過左陣啊文黎左,哈...不過我又係到發脾氣,我真係麻煩!唉,女人!對不起呀!
之後我就係咁搵野做,盤點.洗雪櫃.汁倉.起旦...咩都爭住做
唔知點解我次次發脾氣都會係咁做野做野.之後心情就會好番好多.怪癖黎既.哈哈哈
之後同啊敏.碧蓮食LUNCH,之後開週會.放工
放工返屋企沖涼洗頭.好鬼凍.搵啊文食晚飯.哈...去左目黑!
行多陣就回家了,玩左陣電腦.啊LING SD左個日GIGI結婚D相俾我睇,就笑死我!
好...宜家我去ZZZZZ.聽日我要返夜呀.哈
|