今日同啊lling返早.哈...好快就做晒d野”* 同啊ling傾計,傾完個心舒服好多了! 12點幾返貨,啊敏無啦啦行過...哈,好彩無聽歌姐,俾佢捉到正就死囉! 好快就5點可以放工.哈...放工個該勁開心.因為知道聽日放假!可以休息下了 返屋企沖涼洗頭.之後出市中心搵啊文同佢屋企人.去左元綠食飯! 再去何福堂個到陪啊文爸爸食飯.哈...之後就搭的士回家!