今日同啊雯返早,因為今日有d唔舒服.所以好多野都你係幫我做!
真係唔好意思.聽日我會幫番你!
之後啊英同啊婷都番2點.o晒嘴.好彩我唔係返夜咋.唔係仲死
我諗成晚都唔洗笑.哈...啊ling佢地真係慘!
之後就同啊雯食lunch,食完返去到佢地食,不過啊婷就遲d先食!
同佢完全無野講.啊雯仲驚到唔俾我去廁所.
哈...好攪笑,攪到佢好似烏丫咁!
佢地返晒黎過左陣.就放工了...真好.之後諗住同bobo佢地睇戲
不過搵唔到佢地,諗住回家,點知搭錯車><”今日真係都係到遊雲!
哈,天意.都係要我搵番老公.之後行左陣,去左食野,食完睇大丈夫2
睇完就回家,之後當然要zzzzzzzzzz
|