今日1點俾啊媽叫左我起身,話去飲茶! 好開心呀好似好耐未飲過茶,飲完我地就去左盈豐行下! 之後再去中銀入錢,返到屋企1陣啊婆過左黎! 今晚啊媽放假真好唔洗我煮飯仲有湯飲tim∼* 夜晚同左jenny&啊菜講左陣電話! 佢地2個同啊肥都約我出街,仲要係星期5,6,7! 之前你地3個我都推過,今次唔可以唔去,但我只有90蚊!點算好? 仲有,jenny唔該你呀!(你知我講咩既)