成晚都訓唔薯,訓下醒下咁11點幾啊菜打黎叫我起身! 之後就沖涼,整野出旺角! 出到去行左陣bobo先黎到,之後我地就去影貼紙相! 之後就再去行行行行行...上車時已經就黎9點! 返到屋企9點50,好累呀!
ps: