今日都係返早.之後去元朗開會.開完再返公司.覺得好唔舒服 過左2個鐘都係覺得頂唔順.啊嘉返黎幫我返埋個幾個鐘.真係好 星期6又有新人返工啦.希望夾得黎啦.宜家同新人啊妹都好好呀.哈 佢都好好玩.今日開會D人問佢返左幾日有咩感覺,佢竟然話覺得我地關係好好.哈 佢好攪笑... 走左之後回家訓左陣,好似好左D就出左去陪啊文食飯.睇戲.之後就回家 今日仲撞到小小同碧蓮