今日終於都返夜.可以訓耐d* 不過唔知點解今日心情好似好差咁.好似舊閔薑咁! 除左見到老公個陣.點解我會咁架? 今日仲見到敏姐.不過唔知點解好似好奇怪 仲有....今年唔記得左寶姐生日.對唔住 我知你一定好嬲我.不過我唔係有心. 因為宜家日日都返工.對日期已經麻木了 我都好內疚.sorry