今天終於放假.爸爸從澳門回來了! 12點俾媽媽嘈醒.就起身和爸爸做lunch! 之後回家.過了一會兒便出門口和啊文去睇妄想! 買完飛後就撞見啊文家姐和朋友.便一起睇!! 睇完食完野就行番屋企...一路上也和你在談天.感覺真好!