今日返夜.哈...啊英啊敏也不在.超爽!! 3點和老公食lunch.之後便回去工作.時間好過便過! 今天...我食左好多野.><”之後唔可以再咁喇! 12點下班.和啊嘉一起搭車.但我地坐了一架過山車 個c機不知是否傻了.我下車時見到佢的樣子很怪.好似一個瘋子 05分上車.10分就到了良景...每個在車上的搭客也在議論紛紛........