今天.表姐結婚.表姐真係好靚!! 唔知點解.每次參加完婚宴後.都會有特別既感覺! 認識.拍拖.相處.結婚.家庭 每一步都唔簡單.但每人都希望可以行到終點.永遠幸福快樂
現左才看到你的回覆={`
今天已是14號了,還有假期嘛
我太耐無玩電腦喇!!
我們可以SMS吧,那個MISS LEUNG
想離開 ? 想起那人離開..>V<``
隔天便是我表姑姐的婚宴!!哈
我也有這種感覺..兩年內去了三次
婚宴!每次都很想自己走到那天
今天我便在想十年八年後的事..
結婚真係唔係玩玩下,有好多野要準備
金錢?固定工作?固定收入?
仲有都有排..幾時至讀完書呢>w<"
哈哈..希望總有一日,我同你都能夠同自己
最愛走到去呢一日喇!!做個幸褔小女人
仲有呀PAT PAT "你幾時返早,有時間同我去街阿 ?