今日啊媽叫醒我叫我起身陪佢去市中心買雪櫃&電視! 其實唔想起身因為好眼訓,不過費事得媽媽1個人啦! 出到去同啊媽去食泰國野,之後就去睇電視同雪櫃... 我好鐘意個雪櫃鋼色好型仲送攪半機同百佳卷,正! 之後夜晚仲同kayan傾電話,哈...好耐冇同你傾過電話喇!估唔到你會打俾我! 咁啦下次如果佢地打黎我再約埋你1齊出去啦!不過唔知點解佢地次次都係bbq既!