今日5點先起身,因為琴晚天光先訓丫嗎! 之後我就搵工打電話,點知我喜歡的工作都話請左人喇∼* 唔可以咁懶啦,要早d起身搵先得! 啊媽就買左m記俾我食! 7點sky打黎約我出街,話佢黎左屯門但因為我無咩錢推左! 不過之後諗諗都好後悔你難得入黎屯門我都唔理你!其實我地都好耐冇見!好內疚! sorry呀,下次你出黎我得閒既話1定會陪你! 夜晚諗住打番d日記,點知又上唔到喎,頂! 之後咪玩左陣電腦囉,好開心wing add我,我地好耐都冇傾過計! 下次我地約晒成班出黎行街丫!
唔知我地既未來會係點呢?