好耐都冇試過咁早起身,今日10點起身玩電腦! 之後特然好想去書展,不過去既話1定出血既都係唔去為妙! 但我好想買at17本書呀∼* 之後就同左啊媽落街食野,之後仲見到啊媽d fd同啊婆就5個人1齊食野! 之後就係商場行左陣,買左好多野!返屋企時仲見到holly! 返到屋企就玩電腦傾電話,之後就成家係到睇波∼* 夜晚就同左啊菜講左陣電話!咁1日啦∼*