今日11點起身! 2點就同左啊媽出去市中心搵舅父! 之後再去幫襯家姐,之後再去食野, 點知原來寶姐敏姐啊婆佢地上左我屋企,之後咪即刻番屋企啦! 返到黎傾左陣計,佢地就走喇∼* 之後睇電視(香港先生)笑死左! 夜晚再同(新幹線公主)&jenny傾電話傾到點幾! 之後就沖涼洗頭∼*之後諗住訓覺點知成6點都未訓得著!