今日11點醒左諗住訓多1陣,起身出街! 點知個鬧鐘唔響喎,頂丫...我訓到5點呀!咁就冇左日時間喇! 之後啊媽買m記番黎俾我,仲煲左湯,啊媽好耐都冇煲喇! 之後就睇電視,睇書...mani本書好多相,唔洗2個鐘就睇晒! 宜家d生活真係好無聊!