今朝9點訓覺,12:30起身幾勁呀,哈!
之後打電話見工佢叫我1:30上去見,勁趕時間!
點知我都係遲左少少,不過我諗都係唔請我嫁喇!
之後就搭番市中心搵啊媽同啊妹等家姐收工∼*
等左好耐佢都未放,我就去左快圖美填表,好想佢請我,我好想做e份工!
之後就返去搵佢地,家姐放左我地行去食kfc,
點知見到大舅父咁當然係1齊去食啦!
食完舅父走左我地就去左行街!
買左好多野食,佢地仲買左衫,鞋,化妝品,演唱會飛!
但我1樣都冇買,因為睇唔岩,本來係it諗住買鞋點知啊妹又買,
費事啊媽洗咁多錢所以無買到!我又好想睇孫燕姿演唱會但都冇買到∼*
真係要快d搵工喇,好多野想買...
之後返到屋企啊婆黎左,啊婆好少咁夜過黎...
|