都唔記得左自己訓到幾點,不過成日都係係屋企悶! 幾時先搵到工呀?><” 之後夜晚同啊菜,bobo傾左陣諗住聽日出街∼* 仲講起馮寶,馮寶我好耐未見過你喇! 幾時你先可以好似以前芢成班人1齊去街,游水呀?