今日11點又起身打電話搵工啦,幾乖!哈
之後就出左去見工,不過我諗都唔請仲要咁遠!
再打俾啊菜諗住1陣上bobo屋企玩,點知佢屋企唔得
我又冇錢行街,加上又落雨所以都係冇出街!回家玩電腦!
今日啊妹出街,屋企靜晒,正!
我仲白等左半個鐘車,因為我以為搭車唔岩冇上到!
好彩有枝盲公竹打黎,唔係都唔知自己會白痴到幾時!
之後返到良景諗住買野食,點知真係見到啊婆!
我仲買左3枝葡萄適,唔知點解e排覺得好好味!
返到屋企同啊媽1齊睇電視,啊媽整左椰汁糕!yummy!
夜晚無野睇,就睇碟(古巨基04演唱會)原來幾悶既!
|