今日我竟然訓到成5點,琴晚4點前已經訓左嫁啦∼* 點解我都會訓到咁遲? 之後jenny同肥寶打電話黎叫我星期2去打邊! 仲話叫左大隻佬個d,聽到後唔係好想去,因為唔太識佢地丫嗎! 但肥寶叫到緊係例外啦∼* 之後我地打埋俾yan約佢,好耐都未見過佢啦! 12點幾就同家姐落街買宵夜∼* 不過我仲未買打俾肥寶,我諗都係買唔到住嫁喇! 差住你1個人情先啦∼*遲d我搵到野做記住追我扲番呀!