今日8點幾就醒左,等到9點舛俾yan原來佢都岩岩起左身∼*
之後我地2個就整野,本來仲諗住9點8出門口,但係原來我地係唔得既!
我10點先出得門口,因為又要去番小欣扲番張8達通,其實個時好唔想落!
我借得俾你,我唔得閒你扲番去我home都唔得><”
之後等車時見到王珍珍,原來佢都係去新都會但佢係返工!
估唔同佢咁多野講,1見到就講到落車∼*
之後我就去地鐵站等yan,再1齊上去見工∼*但我諗都唔會請嫁啦!
再同yan行左陣,但都搵唔到d岩既野買俾po!
之後就搭番車去市中心搵jenny&po,再1齊行去置樂!
去到置樂m記等埋大隻佬,就1齊去買今晚既材料,哈,買得好好笑!
買完就1齊搭車去po屋企,佢個3隻狗真係好得意∼*
po:下次黎你home我會扲左佢地番屋企!哈
夜晚就8條友打邊鑪,玩到差唔多11點返屋企∼*
出左成日街太累喇,沖埋涼就訓覺!
|