今日訓到4點幾之後有電話打黎叫我去試工!
點解咁怪嫁,但試就試啦,廢事對住d廢物!
之後就睇左陣(停不了的愛)啊爸番就去煮飯!
好好笑佢1番就同我講話本來d fd叫佢番大陸但佢話唔番!
攪笑,唔通你星期5,6,日唔會番唔會包2,3奶咩?
唔好當你個女我咩都唔知啦,唔該!唔洗成日拍戲既!
之後睇電視,點知睇睇下上次元朗個份工又叫我去試工!
哈,點解1係就無1係就2份1齊?好彩時間就到姐!
我就2份都試晒啦!如果請就好啦!
但如果2份都請,做邊份好呢?
東海堂就做9個半鐘,但係旺角有6千幾!
租書個間就13個鐘,但係元朗得3千蚊加營業額既10%!
啊媽番之後買左糖水俾我地食...
|