今朝又訓唔到,8點訓10點俾啊媽叫起身!
之後係張床到look到10:30起身整野出門口!
11點出門口搭車去新世紀試工,我早左少少去到!
行入去個陣都幾驚,好驚多d人唔夾同做錯野!
點知入到去又唔係喎,個個都好like!
唔覺唔覺就做左3個鐘,可能多人啦,我都唔覺得辛苦!
冇咩野做既,個個都企係到傾計,佢地叫我放工個時我都唔願走,同佢地好好傾!
之後我見有時間咪係個到行下,睇下有咩買俾你地做生日禮物囉!但又係無收穫...
因為唔想行所以我就搭番車去兆康再轉番輕鐵去元朗再試第2份!
哈,原來係個到做野個女仔又係住良景!同佢都好多野講!
但佢就黎唔做啦,到時就會得番我自己1個開舖收舖,我驚自己唔得!
我又覺得e到少錢喎,但就幾自由,自己1個做晒唔洗理人!
老板又幾日先黎1次!到時就好似係我開咁!
自己鐘意睇咩書同碟都可以睇同扲番屋企,真係唔錯!但我驚自己唔得!
佢又唔俾我請假,佢話我請假就冇人開舖!咁我咪讀唔到展翅囉!不過都係到時先算啦!
本來聽日仲要番東海堂但e到咁睇得起我就做e到啦!
|