好多日無寫日記喇∼*
因為宜家日日都返工,9點8就起身整野番工11:30先返到屋企!
訓既時間都了,都無時間玩電腦!
不過我諗緊到時讀展翅點,讀我就1定讀,係唔知點解張太講!
返e份工真係幾好,有野睇又有得座!講電話都得!
但我唔鐘意張太張生,係勁唔鐘意!好彩唔係成日見到佢地!
琴日有個winne同我1齊返,佢好好人仲請我食lunch!
佢講左好多道理既野俾我,下個星期先到佢就好!
今日又有個啊傑,佢都好好人仲好好玩,哈
傑:睇電視,睇電視,睇電視,睇電視,睇電視,睇電視(真係好好笑!)
不過佢陣係返星期日下次應該無佢嫁喇,咁就無咁好玩喇!
e2日真係返得好開心,成日都覺得好快就放工咁!
|