好耐冇寫日記∼* 前日啊菜.BOBO.SHING.業黎左我公司探我,真好呀! 我地係到玩真係好FREE佢地仲陪埋我收工,之後我地去左食B仔涼粉! 不過好慘我11號番工22號先有得放假,不過都好! 可以同啊菜慶祝.好累呀真係沖涼訓覺喇,拜拜