今天終於放假了,玩左陣電腦! 之後就陪啊媽去睇演唱會,其實唔岩我睇! 但啊媽咁開心就陪佢去啦,去左紅磡之後行左陣! 啊媽買左好多野食俾我,好開心! 之後睇完就回家訓覺,聽日又要返工...><”好想訓番1場大覺!