e幾日好多野煩呀!點解成日都咁多野煩嫁! 都唔知點算!本來我諗好晒d野嫁嗎,點知宜家又... 點解要掟我1個人走呢? 又唔知可唔可以調番同你地1齊,唔可以既話我都係番工算啦! 宜家都叫番得幾好,同d客都幾熟!成日都送野俾我同我玩! 又可以同你地傾電話,哈!今日馮寶,bobo,polly打俾我呀!好開心 但下個星期都唔知有冇得放假老板又唔請番個人...><’ 啊傑:多謝你今日請我食野! vicky:你衰啦,有艷遇唔講我知!快d從實招來,哈