今日星期5,又忙到死了...
不過可憐仲差3蚊先到1000大元!
今日bobo,啊菜同敏姐,表姐夫都黎左搵我!
bobo仲陪到我收工,真係開心,哈
收工個個男仔又黎左,仲真係扲左芝士旦糕黎俾我食!
哈,本來唔想食,始終都唔係好熟好似唔係咁好!
不過佢扲到黎唔食又好似唔係幾好意思,好似有bobo陪我食姐!
bobo:好冇味呀?有冇肚痛呀?哈哈
聽日放假啦,真好...不過放左今次唔知幾事先有得再放><”
不過我放工個時唔記得扲電話,聽日唔知點算!
今日快圖美仲打黎叫我去見工tim但係我宜家要返工,點見?
不過我真係幾先做嫁...
-------------------------------
悠長工作 過後仍是工作
圍內一個都不可跟你享樂
還是發覺再沒有多少話講
難道有事亦會沒承諾
|