好耐冇寫日記喇,冇計冇時間日日都係返工返工! 宜家真係覺得24小時好似唔夠用咁! 今年中秋我要係工作中渡過,以前年年都出街,有D唔慣! 不過好彩19號有得放假∼*可以同你地出街!你地約齊人再CALL我啦! 仲有我終於調番去寶田上堂喇,真係好! 返工個到又可以俾我兼職...︿︿” 中秋節你地玩得開心D啦,中秋節快樂!